Σάββατο 6 Φεβρουαρίου 2010

Αγαπητό Ημερολόγιο

Σήμερα πήγα μια βόλτα μέχρι τον φούρνο. Είχε ήλιο και δυνατό κρύο. Μια μετεορολογική ματαιότητα πλανιώταν στο κενό ανάμεσα στα σωματίδια ατμοσφαιρικού αέρα και σ' αυτά του εθιστικού Θεσσαλονικιώτικου καυσαερίου. Το κεφάλι μου ήταν σαν να κουβαλούσε ένα γλυπτό από πάγο που με κάθε τράνταγμα συγκρούονταν με τα κόκκαλα του κρανίου και προκαλούσε φριχτό πονοκέφαλο θυμίζοντας μου πόση ρακή κατέβασα χθες πριν αρχίσω τα ουίσκια, τα κρασιά, τις μπύρες, τις ρετσίνες, τους μπάφους, τα πάρτυ στα πανεπιστήμια και τα ανέκδοτα του Νίνο (no offence man, αν ποτέ διαρήξεις το ημερολόγιο μου, το ξες ότι μ' αρέσουν τ' ανέκδοτά σου). Το στόμα μου ήταν στεγνό και βρώμικο όσο και να έπλυνα τα δόντια μου χθες πριν κοιμηθώ. Μια στεγνότητα της οποίας η έντονη παρουσία προσέγγιζε φιλοσοφικά την έννοια του απόλυτου, και παρότι θυμάμαι ότι με το στομάχι μου τα πήγαμε άψογα χθες βράδυ νιώθω σαν να έχει ξεραθεί εδώ και δύο χρόνια ένα δυνατό σοκ εμετού πάνω στο σφουγγάρι της γλώσσας μου, ο οποίος δεν ξεπλύθηκε ποτέ από εκεί πάνω. Σιγοτραγουδούσα το Send in the Clowns, αλά Θάνος Ανεστόπουλος (δεν το προσπάθησα εννοείται, χθες τσίριζα όλο το βράδυ εξυπνάδες και είχα καπνίσει όλη τη Γη χωρίς φίλτρο, λογικό δεν είναι;).

Ξαφνικά φτάνω στον φούρνο! Τρίβω τα μάτια μου για να σταματήσω να βλέπω άσπρες κουκίδες στον χώρο και το πάτωμα να ανεβοκατεβαίνει σαν να πιάνουμε κάβο ντόρο.

-Καλημέρα! (Γυναικεία φωνή από πίσω).

Δεν δίνω σημασία. Ανοίγω το ψυγείο για να έχω μια καλύτερη εικόνα όσο θα προσπαθώ να θυμηθώ τι από αυτά που έχει εκεί μέσα ήθελα να πάρω. (Κακάο Νώντα! Κακάο. ΚΑΚΑΟ ΝΩΝΤΑ ΚΑΚΑΟΟΟΟΟΟ.... πφφφφ καλά δεν προσπαθώ άλλο)
Α! Ναι... ένα κακάο ήθελα.
Το παίρνω και πάω στο ταμείο με σκυφτό το κεφάλι.
Ξαφνικά σκαλώνω.. Κάτι ξέχασα...

Ναιι! Δεν ήθελα να πάρω κακάο απλά. Θα έπαιρνα πρώτα μια τυρόπιτα, αυτό ήταν το αρχικό σχέδιο, και το κακάο ήταν συνοδευτικό.. Οοοκ! Πάμε ξανά!
Συγκεντρώνομαι όσο μπορώ και κοιτάω στα μάτια την πωλήτρια.
Θα ήθελα και μία τυρ... (Oh! Dear God!!! Mary Mother and Sweet Lord Jesus from Machu Pichu!!!)
Ξαφνικά κολλάω διότι διαπιστώνω ότι η τύπισσα έχει μισό κεφάλι πορτοκάλι.
Άντε καλά ψέμματα...
Ξύπνησα στο σπίτι μιας φίλης και τραύλισα...
Καφέεεεε.....

Δεν υπάρχουν σχόλια: